Ώρα «μηδέν» για τις πανελλαδικές


Ώρα «μηδέν» για τις πανελλαδικέςΣτο κατακόρυφο φτάνει η αγωνία χιλιάδων υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς οι καθηγητές μέσης εκπαίδευσης παραμένουν στα «χαρακώματα» κατά του υπουργείου Παιδείας. Η απόφαση για την κήρυξη απεργίας από τις
17 Μαΐου, ημέρα έναρξης των πανελλήνιων εξετάσεων θεωρείται σχεδόν ειλημμένη. Το μόνο που απομένει εκ μέρους της ΟΛΜΕ είναι η οριστικοποίηση της μορφής των κινητοποιήσεων.
Ωστόσο, η προγραμματισμένη για σήμερα το απόγευμα συνάντηση του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου με το προεδρείο της ΟΛΜΕ φαίνεται να αποτελεί ένα «παράθυρο» διαλόγου, που ενδεχομένως αμβλύνει τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών.
Κρίσιμη συνάντηση
Ο υπουργός Παιδείας αναμένεται να προσέλθει στη συνάντηση με διάθεση κατευνασμού, αλλά και να επιχειρηματολογήσει σχετικά με τα μηδαμινά περιθώρια υποχώρησης έναντι των αξιώσεων των εκπαιδευτικών. Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος εκτιμάται ότι θα ζητήσει από τους καθηγητές μέσης εκπαίδευσης να υπαναχωρήσουν από τη σκληρή τους γραμμή προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή και απρόσκοπτη διεξαγωγή των εξετάσεων, καθώς το χρονοδιάγραμμα των εξετάσεων είναι ασφυκτικό.
Η ΟΛΜΕ την προηγούμενη εβδομάδα, μετά από θυελλώδη συνεδρίαση αποφάσισε να αναβάλλει για αύριο την οριστικοποίηση της μορφής των κινητοποιήσεων. Η συντριπτική πλειοψηφία των παρατάξεων που συγκροτούν το προεδρείο (με εξαίρεση το ΠΑΜΕ) τάσσεται υπέρ των 5νθήμερων επαναλαμβανόμενων απεργιών αρχής γενομένης από τις 17 Μαΐου, ημέρα έναρξης των πανελλαδικών.
Το προεδρείο της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης αναμένεται να συνεδριάσει εκ νέου την Πέμπτη, ένα 24ωρο μετά τη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας. Η τελική απόφαση για το ενδεχόμενο απεργιακών αναμένεται να ληφθεί στις 15 του μήνα από τις τοπικές ΕΛΜΕ, στην κυριολεξία «στο παρά πέντε» των πανελλήνιων που ξεκινούν δυο ημέρες μετά.
«Κόκκινες γραμμές»
Αιτίες του νέου μετώπου της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης με το υπουργείο Παιδείας είναι μια σειρά μέτρων που προωθεί το υπουργείο Παιδείας και αποτελούν «κόκκινο πανί» για τους εκπαιδευτικούς:
• Η αύξηση του ωραρίου απασχόλησης του εκπαιδευτικού προσωπικού, ακόμα και κατά 25%, μέτρο που προγραμματίζεται να ισχύσει από το Σεπτέμβριο.
• Η προώθηση του Προεδρικού Διατάγματος που καθιστά υποχρεωτικές τις μεταθέσεις χωρίς γεωγραφικό προσδιορισμό για το υπεράριθμο διδακτικό προσωπικό.
• Η διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, που –κατά τους καθηγητές μέσης εκπαίδευσης- μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στην απόλυση.
• Η προώθηση περίπου 10.000 απολύσεων αναπληρωτών από τον Σεπτέμβριο.
Στον χορό των κινητοποιήσεων και οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων
Με τους συναδέλφους τους των δημόσιων σχολείων συντάσσονται και οι εκπαιδευτικοί στην ιδιωτική εκπαίδευση. Η ΟΙΕΛΕ (Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών), πρότεινε στα πρωτοβάθμια σωματεία της την κήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων, με σκοπό την άρση της εφαρμογής της αύξησης ωραρίου στα ιδιωτικά σχολεία.
Όπως ανακοίνωσε το Δ.Σ. της ΟΙΕΛΕ, ο κλάδος των ιδιωτικών εκπαιδευτικών βρίσκεται σε αναβρασμό με αφορμή την εφαρμογή του νέου μισθολογίου, την απόπειρα περικοπής επιδομάτων και δώρων και την αύξηση του ωραρίου.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση όλα αυτά «προκαλούν απολύσεις και δραματική συρρίκνωση των αποδοχών μας και ταυτόχρονα προσφέρουν κέρδη εκατομμυρίων ευρώ στους σχολάρχες. Την ώρα που 1.000 περίπου ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οδηγούνται στην ανεργία και στη φτώχεια και ο μισθός των υπόλοιπων μειώνεται κατά 35% περίπου, οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων κερδίζουν πάνω από 45 εκατομμύρια ευρώ ετησίως».
Στο πλαίσιο αυτό, το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ συγκαλείται εκτάκτως την Πέμπτη, 9 Μαΐου, για να διαμορφώσει την εισήγηση που θα κατατεθεί στις Γενικές Συνελεύσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων, οι οποίες θα συγκληθούν την ερχόμενη εβδομάδα.

Πηγή: Real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε