Αναγνώστης σχολιάζει για όσα γράφτηκαν για τις υποψηφιότητες στον δήμο Βέροιας

Διάβασα τις τελευταίες ημέρες  σχολιασμούς για τις υποψηφιότητες στον δήμο Βέροιας. Κανείς από όσους σχολίασαν (πιθανότατα προερχόμενος μέσα από το δημαρχείο) δεν στάθηκε στο   πως  η δημοτική αρχή βρίσκεται  σαυτό το χάλι, που οφείλεται  η αρνητική της πορεία. Σαν  προϊόν λογικής επεξεργασίας λοιπόν γράφω τους λόγους που αναφέρουν κρυφά και οι συνεργάτες της δημάρχου, που είναι η ανεπάρκεια και η κακή διαχείριση  του έργου της γέφυρας Κούσιου. Το έργο κόλλησε , ποιος άραγε φταίει, κάποιες κασσάνδρες τα λέγανε  αλλά κανείς δεν  άκουγε. Το δεύτερο είναι ότι οι ειδικοί συνεργάτες  δεν παράγουν το έργο για το οποίο επιλέχθηκαν, είναι ανεπαρκείς.  Το τρίτο είναι ότι η δήμαρχος επικουρούμενη από τον ειδικό της συνεργάτη στα νομικά επεδίωξε να ξεφορτωθεί τους πρωτοκλασσάτους σε σταυρούς δημοτικούς συμβούλους  αποστέλλοντας  τους στην δικαιοσύνη , καντίνα στο φράγμα, σέλι –ανω σέλι, ποιός ξέρει τι ακολουθεί, ακολουθώντας παλαιοκομματικές πρακτικές. Οι δημοτικοί σύμβουλοι που πήγαν στα δικαστήρια λένε πως δεν μπορούν να στηρίξουν αυτόν ή αυτήν που τους στέλνει στα δικαστήρια.
Το τέταρτο είναι ότι βασίστηκε η δήμαρχος σε νέους συνεργάτες-δημοτικούς συμβούλους θέλοντας να δείξει νέο πρόσωπο. Όσοι από τους νέους σήκωσαν κεφάλι απομακρύνθηκαν (Θεοδωρίδης- πετυχημένος αλλά παρεξηγημένος αντιδήμαρχος) , όσοι δεν άντεξαν τα κακώς κείμενα σηκώθηκαν και έφυγαν.(αναρωτήθηκε κανείς γιατί παραιτήθηκε ο Καγκελίδης, γιατί ανεξαρτοποιήθηκε ο Κουτσαντάς).
Οι αντιδήμαρχοι της δεύτερης θητείας, τι έργο παρήγαγαν. Περιμένουμε  με ενδιαφέρον οι αντιδήμαρχοι αλλά και οι ειδικοί συνεργάτες να κάνουν τον απολογισμό του έργου τους  της διετίας 11-12.στην συνεδρίαση της δευτέρας.  Άραγε έχουν να παρουσιάσουν έργο η θα τιμήσουν την συνεδρίαση δια της απουσίας τους. ή δια της κώφευσης τους. οπως συνηθίζουν.
Και επειδή άρχισε να γίνεται λόγος για απόδραση της δημάρχου αλλά και  για κοσμήματα (δακτυλίδια) στον κο Βοργιαζίδη, που διαδίδει  ότι θέλει να κατέβει αλλά δεν είπε από ποια σκάλα ? Ας κάνει τον απολογισμό  του  για το έργο του και μετά ας υποβάλλει υποψηφιότητα. Θάναι μαζί του οι τριάδα  Παυλίδης, Δάσκαλος,Μιχαηλίδης, θάναι μαζί του ο Θεοδωρίδης, ο Καγκελίδης, ο Κουτσάντας, ο Κάκαρης, ο Σουμελίδης κα.
 Που πας καραβάκι με  τέτοιο καιρό. 
Ο δήμος θέλει καπετάνιο άξιο,δυναμικό, με ανησυχίες, με όραμα, με στόχους, με αποτελεσματικότητα.Το σημαντικότερο θέλει καπετάνιο που να μπορεί να αποφασίζει με γνώμονα τα συμφέροντα  των δημοτών του.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
Αναγνωστης 

9 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11:15 π.μ.

    Διαφωνω με το πνευμα του αρθρου.

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ,ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ,ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.

    Οι υποψηφιοι ,ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ,(οι)καλυτεροι απο αυτους, που τους ψηφιζουν.

    ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΙ ΤΡΥΠΙΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12:09 μ.μ.

    Εγινε εργο στην Βεργινα και καταστροφη στη Βεροια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1:32 μ.μ.

    Ο συντάκης του σχολίου έχει όνομα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5:06 μ.μ.

    Κατ’ αρχήν κ. «Λαϊκούρα» χαίρομαι διότι μέσα από την ιστοσελίδα σας ξεκίνησε ένας διάλογος για τα δημοτικά πράγματα, τις περισσότερες φορές πολιτισμένος, χωρίς ύβρεις, προσβολές και συκοφαντίες (και όσες φορές ξεφεύγει θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι με δική σας ευθύνη). Ο διάλογος αυτός ανώνυμος τις περισσότερες φορές (χωρίς να είναι κακό αυτό, μέχρι οι «πολιτικοί μας» να αποκτήσουν την ωριμότητα και να μπορούν να δέχονται και την αυστηρή κριτική, χωρίς να εκδικούνται, κάτι που γίνεται ακόμη στις μέρες μας), έχει να προσφέρει σε όλους μας κάτι καλό αφού μέσα από διαφωνίες και συμφωνίες διαμορφώνουμε σίγουρα καθαρότερη άποψη των πραγμάτων. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος.
    Αναφορικά με το σχόλιο του «ανώνυμου» που μιλάει για τους λόγους της αρνητικής πορείας της δημοτικής αρχής θα ήθελα να θέσω μερικούς προβληματισμούς-σκέψεις, καλοπροαίρετα, χωρίς διάθεση υπεράσπισης:
    - Προς τι η αναφορά από τον «ανώνυμο» (για έναν προηγούμενο σχολιαστή) «πιθανότατα προερχόμενος μέσα από το δημαρχείο», δηλαδή έξω από το Δημαρχείο κανείς δεν μπορεί να σχολιάζει; Κανείς δεν μπορεί να έχει άποψη; Τι είναι η Βέροια με τα περίχωρα και δεν θα πρέπει να ξέρει με ακρίβεια τι γίνεται μέσα στο Δημαρχείο; Το τι γίνεται μέσα στο Δημαρχείο πρώτοι το διαδίδουν οι ίδιοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και καλά κάνουν, για να μαθαίνει ο κόσμος τι γίνεται. Και οι αλήθειες φαίνονται και τα ψέματα. Γιατί αυτή η τάση να θέλουμε να μαντέψουμε ποιος είναι αυτός που μας άσκησε κριτική, ο ενοχλητικός, να τον ξέρουμε, για να δούμε τι θα κάνουμε μαζί του; Εστιάζουν στο ποιος είναι και όχι στο τι λέει, ακόμη και όταν δεν προσβάλει κανένα.
    - Σχετικά με τον πρώτο λόγο λέει «την αποτυχία της γέφυρας Κούσιου», που αναφέρει ο «Ανώνυμος» για την αρνητική πορεία του έργου της Δημοτικής αρχής, έχει δίκιο, δεν επιτρέπεται ένα έργο με έτοιμα χρήματα να μην έχει γίνει ακόμη και φέρει ευθύνες. Αν αναρωτηθούμε όμως από πού προέκυψε το πρόβλημα θα δούμε ότι όλα ξεκίνησαν από την έλλειψη μιας απαραίτητης μελέτης (για τις σκαλωσιές της γέφυρας), άρα θα πρέπει να αναζητήσουμε ποιος δεν φρόντισε να υπάρχει αυτή η μελέτη στο φάκελο του έργου. Ποιος έκανε το φάκελο; Κάποια Τεχνική Υπηρεσία, ποιος είναι επικεφαλής αυτής της Υπηρεσίας; Προφανώς κάποιος Αντιδήμαρχος. Άρα έχουμε τον πρώτο υπαίτιο, ο οποίος εμπλέκεται και σε δικαστική υπόθεση για άλλο έργο επί των ημερών του, ο οποίος εμπλέκεται και για την αποτυχία εκτέλεσης του κολυμβητηρίου, τυχαίο; Ίσως, πολλές όμως οι συμπτώσεις δε νομίζετε; Ποιος έβαλε αυτόν τον Αντιδήμαρχο εκεί; κάποιος Δήμαρχος, άρα έχουμε και το δεύτερο υπαίτιο.
    - Σχετικά με το δεύτερο λόγο για την «ανεπάρκεια των ειδικών συνεργατών», θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι όλοι όσοι έχουν θέσεις ευθύνης (ιδιώτες και δημόσια πρόσωπα) χρειάζονται κάποιους έμπιστους ανθρώπους ειδικευμένους (επιστήμονες) για να τους συμβουλεύονται σε ζητήματα που είναι αδύνατον να γνωρίζουν. Το αν κάποιοι από αυτούς είναι πετυχημένοι ή όχι φαίνεται από το έργο τους και την ευθύνη την έχουν αυτοί που τους επέλεξαν, οπότε θα φανεί στον απολογισμό του κάθε προσώπου και εν προκειμένω της Δημάρχου. Άρα ας αναμένουμε τον απολογισμό και μετά να αποφανθούμε για επαρκείς, ανεπαρκείς, συγγενείς και όχι…. Όχι όλοι στο ίδιο τσουβάλι χωρίς απολογισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5:10 μ.μ.

    (συνέχεια από το προηγούμενο) - - Σχετικά με τον τρίτο λόγο λέει «δικαστήρια, καντίνα στο φράγμα, έργο Σέλι Άνω Σέλι, κ.λ.π. επικουρούμενη από τον ειδικό της συνεργάτη στα νομικά, ακολουθώντας παλαιοκομματικές πρακτικές», ας αναρωτηθούμε. Γιατί ένας Δήμαρχος να θέλει να στείλει τόσους Δημοτικούς Συμβούλους στα δικαστήρια και μάλιστα από την παράταξή του; Θέλει να τους κάνει όλους εχθρούς; Και τότε με ποιους θα συνεργαστεί, με ποιους θα περνάει τα θέματα στο Δημοτικό Συμβούλιο, με την αντιπολίτευση; Με ποιους θα προχωρήσει στην ενδεχόμενη επόμενη εκλογική αναμέτρηση; Λέτε να θέλει να τους έχει όλους αντίπαλους; Αν ναι τότε ο Δήμαρχος αυτός θα πρέπει να είναι πολύ αφελής και απορώ πως βγήκε. Ας αναρωτηθούμε γιατί άραγε στις ημέρες μας (και όχι παλαιότερα) πήγε στο δικαστήριο και στη φυλακή γνωστός Δήμαρχος, Αντιδήμαρχος, Συνεργάτης κ.λ.π. από την συμπρωτεύουσα: Γιατί άραγε το ίδιο έγινε και με άλλους Δημάρχους πριν λίγο καιρό σε άλλους Δήμους; Γιατί γνωστός «ΖΟΡΟ» Περιφερειάρχης ‘έφτασε μέχρι τον Άρειο Πάγο αλλά τελικά καταδικάστηκε και πήγε σπίτι του; Είναι απλό, διότι ευτυχώς για τους πολίτες τα πράγματα έχουν αλλάξει με τη βοήθεια της Τρόικας. Με τη νέα νομοθεσία φέρουν ευθύνες οι αιρετοί και ευτυχώς αποδίδονται για όποιες παραβάσεις κάνουν. Μήπως λοιπόν επιτέλους έγινε και στην πατρίδα μας αυτό που γίνεται σε όλο το πολιτισμένο κόσμο, «απόδοση τυχών ποινικών ευθυνών μέσω της δικαιοσύνης» και όχι μόνο το γνωστό «αναλαμβάνω την πολιτική ευθύνη….» και μετά τίποτε; Άρα μήπως κάτι μεμπτό έγινε στο Δήμο κάτι που έπρεπε να φτάσει στη δικαιοσύνη για να αποδώσει το δίκαιο; Άρα μήπως ο «ειδικό της συνεργάτη στα νομικά» έκανε σωστά τη δουλειά του και δεν «ακολούθησε παλαιοκομματικές πρακτικές»; Άλλωστε ποιές είναι οι «παλαιοκομματικές πρακτικές» ποιός παλαιότερος Δήμαρχος έστειλε δημοτικό του Σύμβουλο στο δικαστήριο ή πότε άλλοτε πήγαν δημοτικοί σύμβουλοι σε δικαστήρια για κάποια απόφασή τους; Θυμάται κανείς; Με λίγα λόγια θα πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι η Ελλάδα ευτυχώς αλλάζει, δυστυχώς όμως αλλάζει βίαια, γιατί δεν την άλλαξαν ήρεμα οι πολιτικοί μας όταν έπρεπε. Ήρθε η ώρα να τηρηθούν κάποιοι κανόνες και να ζητηθούν ευθύνες και από τους πολιτικούς, όποιος δεν το κατάλαβε αυτό και συνεχίσει την παλαιά τακτική του «ξέρεις ποιος είμαι εγώ και ότι θέλω κάνω», αργά ή γρήγορα θα το πληρώσει.
    - Σχετικά με τον τέταρτο λόγο, λέει «Όσοι από τους νέους σήκωσαν κεφάλι απομακρύνθηκαν (Θεοδωρίδης- πετυχημένος αλλά παρεξηγημένος αντιδήμαρχος), όσοι δεν άντεξαν τα κακώς κείμενα σηκώθηκαν και έφυγαν.(αναρωτήθηκε κανείς γιατί παραιτήθηκε ο Καγκελίδης, γιατί ανεξαρτοποιήθηκε ο Κουτσαντάς)». Βρίσκω και αυτό το σκεπτικό κάπως παράλογο διότι, σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό του «ανώνυμου», η Δήμαρχος «επεδίωξε να ξεφορτωθεί τους πρωτοκλασσάτους σε σταυρούς δημοτικούς συμβούλους αποστέλλοντας τους στην δικαιοσύνη», έπειτα «απομάκρυνε όσους από τους νέους σήκωσαν κεφάλι», τελικά με ποιους θα διοικούσε; Δηλαδή επέλεξε να μαλώσει και με τους παλιούς και με τους νέους δημ. Συμβούλους; Τόσο ανόητη δεν μπορεί να είναι. Όπως αντιλαμβάνεστε δεν υπάρχει λογική σε αυτό το σκεπτικό. Τώρα γιατί απομακρύνθηκαν ή διαφοροποιήθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι που αναφέρει , να μη μιλάει με τόση βεβαιότητα ο «ανώνυμος» διότι δεν λέει ότι οι δύο υπήρξαν αντιδήμαρχοι και ο ένας Πρόεδρος νομικού Προσώπου, άρα τους δόθηκε αντικείμενο για να αποδώσουν. Δεν θα τους κρίνω, αλλά καμιά φορά εκτός από λόγους διαφωνίας κάποιος μπορεί να αποτραβηχτεί και για άλλους λόγους, π.χ. οικονομικούς, πολιτικούς, επαγγελματικούς, οικογενειακούς κ.λ.π. και ίσως και αυτοί οι λόγοι να είναι εξίσου σοβαροί και αποδεκτοί. Να είναι σίγουρος ο «ανώνυμος» ότι κανείς (ειδικά πολιτικός) δεν θέλει να δημιουργεί αντιπαλότητες με όλους, ειδικά όταν τους έχει ανάγκη. Κάποιοι άλλοι λόγοι που δεν σου τους λένε τους οδήγησαν στην απομάκρυνση, πίστεψέ με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5:12 μ.μ.

    (σε συνέχεια από το προηγούμενο) - Σχετικά με τους Αντιδημάρχους της δεύτερης θητείας, τους κατακρίνεις πριν παρουσιάσουν τον απολογισμό τους. Αυτό δείχνει τουλάχιστον εμπάθεια, άρα δεν υπάρχει περίπτωση να τους κρίνεις αντικειμενικά. Τους κατηγορείς μάλιστα ότι απουσιάζουν τακτικά από τις συνεδριάσεις, δεν έχεις δίκιο και αυτό βγαίνει από τα πρακτικά, ζήτησε τις απουσίες τους για να πειστείς. Αντίθετα ζήτησε τις απουσίες ορισμένων πρώην (θυμωμένων) αντιδημάρχων και συμβούλων και θα καταλάβεις ποιοι απουσιάζουν.
    - Σχετικά με τα λεγόμενα του «ανώνυμου» για «απόδραση της Δημάρχου αλλά και για κοσμήματα (δακτυλίδια) στον κ. Βοργιαζίδη κ.λ.π.». Αν κάποιος κρίνει ότι δύο Δημαρχιακές θητείες (πετυχημένες ή όχι) είναι αρκετές και αποφασίσει να σταματήσει δεν σημαίνει απαραίτητα «απόδραση», θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει και σαν ωριμότητα, αφού θα αφήσει χώρο σε άλλους και δεν θα επιμένει όπως οι περισσότεροι πολιτικοί στην πατρίδα μας, οι οποίοι επιμένουν να μας «σώνουν» για πάνω από 10-15-20-25 και παραπάνω χρόνια, με τα γνωστά αποτελέσματα που ζούμε σήμερα. Όσο για το ενδεχόμενο «δαχτυλίδι», αν δώσει το «δαχτυλίδι» η Δήμαρχος στον κ. Βοργιαζίδη τότε θα έχει δίκιο ο «ανώνυμος». «Δαχτυλίδια» να δώσουν στους γαμπρούς και στις νύφες τους όχι στην πολιτική. Από «δαχτυλίδια» χορτάσαμε σε αυτή τη χώρα. Αν κάνει τέτοια συμφωνία ο κ. Βοργιαζίδης ή οποιοσδήποτε άλλος, τότε δεν διαφέρει σε τίποτε από τους πολιτικούς που η χώρα αυτή θέλει να αφήσει πίσω της.
    - Όσο για το τέλος που λέει «Ο δήμος θέλει καπετάνιο άξιο, δυναμικό, με ανησυχίες, με όραμα, με στόχους, με αποτελεσματικότητα. Το σημαντικότερο θέλει καπετάνιο που να μπορεί να αποφασίζει με γνώμονα τα συμφέροντα των δημοτών του.». Θέλω απλά να πω ότι αυτές οι αοριστολογίες μας έφτασαν στο χάλι που είμαστε. Εγώ θα προτιμούσα ο δήμος να θέλει απλά, εργατικό, έντιμο και αποτελεσματικό Δήμαρχο και ας μην είναι «καπετάνιος». Για το «Που πας καραβάκι με τέτοιο καιρό» που λέει, θα πρέπει να ξέρει ότι οι ικανοί στα δύσκολα φαίνονται, στα εύκολα είναι όλοι ικανοί.
    - Αυτά για το κ.Βοργιζίδη και το όποιο Βοργιαζίδη……
    Συνέχεια από το προηγούμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7:33 μ.μ.

    Απαντηση στον "ανωνυμος 1.32> Ο συντάκτης του κειμένου είναι ένας από τους αναφερόμενους στην προτελευταία παράγραφο ! χωρίς καμία αμφιβολία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11:04 μ.μ.

      Κρίμα γιατί τελικά δεν σου έμεινε τίποτε από το κείμενο, αν και αναφέρθηκα σε ανθρώπους σαν εσένα. Είσαι από αυτούς που ψάχνεις ποιος είμαι και όχι τι λέω. Λυπάμαι αλλά έχεις λίγες πιθανότητες να γίνεις καλύτερος. Προσπάθησε να δεις το φεγγάρι και μην ψάχνεις ποιανού είναι το δάχτυλο που σου το δείχνει.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος9:20 π.μ.

    Γράφει ο σχολιαστής:
    Εγώ θα προτιμούσα ο δήμος να θέλει απλά, εργατικό, έντιμο και αποτελεσματικό Δήμαρχο και ας μην είναι «καπετάνιος». Για το «Που πας καραβάκι με τέτοιο καιρό» που λέει, θα πρέπει να ξέρει ότι οι ικανοί στα δύσκολα φαίνονται, στα εύκολα είναι όλοι ικανοί.
    Τη Χαρούλα φωτογραφίζει;
    Έντιμη είναι (όποιος έχει κάτι να της προσάψει ιδού περδίου δόξης λαμπρό)
    Αποτελεσματική είναι (σε περίοδο κρίσης εκτελούνται τα μεγαλύτερα έργα στο Δήμο)
    Εργατική είναι (ποιος από τους σχολιαστές εργάζεται 14 ώρες ημερησίως;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε