Μείωση τζίρου παρά τις καλοκαιρινές εκπτώσεις – Μαύρα μαντάτα από την αγορά
Μείωση του τζίρου των θερινών εκπτώσεων, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι, καταγράφει δειγματοληπτική έρευνα για την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων της πόλης…
που πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Χανίων. Σύμφωνα με ανακοίνωση του συλλόγου, από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι το 65% των ερωτηθέντων είχε μείωση στον τζίρο, σε σχέση με την περσινή καλοκαιρινή εκπτωτική περίοδο, που κυμάνθηκε από 10%-20%.
Το 25% απάντησε ότι δεν είχε καμία αυξομείωση σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ το 10% απάντησε ότι είχε μια αύξηση 10%-20% σε σχέση με πέρυσι. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου όσοι συμμετείχαν στην έρευνα αποδίδουν την πτώση του τζίρου στη δράση πολυεθνικών, στη μείωση των μισθών, αλλά και στην υψηλή φορολόγηση.
Στην ανακοίνωσή του, ο Εμπορικός Σύλλογος αναφέρεται και σε άλλα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας, υποστηρίζοντας ότι οι ερωτηθέντες έμποροι σε ποσοστό περίπου 90% τάσσονται κατά του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές, ένα ποσοστό 60% δηλώνει ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις φορολογικές και ασφαλιστικές του υποχρεώσεις .
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η πλειονότητα των εμπόρων έχει την άποψη ότι στο πλαίσιο του ανταγωνισμού με τη δράση πολυεθνικών εταιρειών πρέπει να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα της προσωπικής επαφής και της άμεσης εξυπηρέτησης με τον πελάτη – καταναλωτή.
Το 25% απάντησε ότι δεν είχε καμία αυξομείωση σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ το 10% απάντησε ότι είχε μια αύξηση 10%-20% σε σχέση με πέρυσι. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου όσοι συμμετείχαν στην έρευνα αποδίδουν την πτώση του τζίρου στη δράση πολυεθνικών, στη μείωση των μισθών, αλλά και στην υψηλή φορολόγηση.
Στην ανακοίνωσή του, ο Εμπορικός Σύλλογος αναφέρεται και σε άλλα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας, υποστηρίζοντας ότι οι ερωτηθέντες έμποροι σε ποσοστό περίπου 90% τάσσονται κατά του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές, ένα ποσοστό 60% δηλώνει ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις φορολογικές και ασφαλιστικές του υποχρεώσεις .
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η πλειονότητα των εμπόρων έχει την άποψη ότι στο πλαίσιο του ανταγωνισμού με τη δράση πολυεθνικών εταιρειών πρέπει να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα της προσωπικής επαφής και της άμεσης εξυπηρέτησης με τον πελάτη – καταναλωτή.