Έτσι γλιτώνεις από τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών



Συμβουλές για τους δανειολήπτες που δέχονται ορυμαγδό κλήσεων από τις εισπρακτικές εταιρείες.

«Οι εισπρακτικές εταιρείες λέγονται έτσι αλλά δεν είναι τέτοιες. Απαγορεύεται να εισπράττουν και μπορούν μόνο να ενημερώνουν τους δανειολήπτες» εξηγεί ο... 

 
 
κ. Βίκτωρας Τσιαφούτης, νομικός σύμβουλος «ΕΚΠΟΙΖΩ».

«Οι εταιρείες αυτές επιτρέπεται βάσει νόμου να καλούν μία φορά κάθε δύο ημέρες τον καταναλωτή, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ» τονίζει. «Αυτό που παρατηρείται», σημειώνει ο κ. Τσιαφούτης «είναι ότι αυτό τηρείται στην περίπτωση που ο δανειολήπτης απαντήσει στην κλήση της εισπρακτικής εταιρείας. Σε διαφορετική όμως περίπτωση, μπορεί ο οφειλέτης να δεχτεί ορυμαγδό κλήσεων μέχρι να απαντήσει, κάτι που δεν επιτρέπεται», υπογραμμίζει.

«Το θετικό είναι ότι οι συνομιλίες κρατούνται σε αρχείο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο υπέρ του οφειλέτη» δηλώνει ο κ. Τσιαφούτης.


Εν κατακλείδι, ένας οφειλέτης μπορεί να προβεί σε καταγγελία κατά μίας εισπρακτικής εταιρείας εάν δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις κάθε ημέρα ή εάν ο υπάλληλος που θα καλέσει δεν δίνει τη θέση του και τα στοιχεία του.

Οι δανειολήπτες μπορούν να καταγγείλουν τηλεφωνικές οχλήσεις από τις εισπρακτικές στην ΕΚΠΟΙΖΩ και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε