Επιστροφή από τις διακοπές και αυτοκίνητο: Τι πρέπει να τσεκάρουμε - Πότε χρειάζεται συνεργείο
Η φροντίδα του αυτοκινήτου είναι το σημαντικότερο πράγμα που έχει να κάνει ο οδηγός, για να μπορέσει να έχει ένα ασφαλές όχημα, ικανό να προσφέρει τις υπηρεσίες του όταν και όπου αυτό κληθεί.
Το...
Το...
τέλος των διακοπών έχει αρχίσει να σημαίνει και ύστερα από πολλές εβδομάδες κυκλοφορίας στο δρόμο το αυτοκίνητό μας θα πρέπει να βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή οδηγική κατάσταση. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε αμέσως μετά τις καλοκαιρινές διακοπές μας είναι να καθαρίσουμε το όχημά μας, εσωτερικά και εξωτερικά.
Στην περίπτωση που έχουν γίνει πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα, κατά τη διάρκεια των διακοπών, τότε καλό είναι να πάμε στο συνεργείο για να γίνει ένας γρήγορος έλεγχος της κατάστασης του αυτοκινήτου. Θα πρέπει, επίσης, να γίνει έλεγχος στη στάθμη του λαδιού.
Αν κατά τη διάρκεια του φρένου εντοπίσουμε μαλακό πεντάλ ή μεγάλη διαδρομή, τότε αυτό μπορεί να οφείλεται σε απώλεια υγρού φρένων, από την ύπαρξη αέρα στις σωληνώσεις του συστήματος φρένων ή σε φθορά των φθαρτών μερών του συστήματος, με αποτέλεσμα να χρειάζεται άμεσα η αλλαγή τους.
Θα πρέπει, ακόμα, να ελέγξουμε τη στάθμη των υγρών στο ψυγείο του αυτοκινήτου, αλλά και του νερού στο δοχείο του παρμπρίζ. Σε περίπτωση που είναι κάτω από την επιθυμητή στάθμη θα πρέπει να συμπληρώσουμε με τα ανάλογα υγρά.
Με δεδομένο ότι κάθε 1.000-1.500 χιλιόμετρα θα πρέπει να ελέγχουμε τα ελαστικά μας, οφείλουμε να φροντίσουμε να έχουν την επιθυμητή πίεση σύμφωνα με τον κατασκευαστή και τα τέσσερα ελαστικά, ενώ εάν είναι φθαρμένα καλό είναι να προγραμματίσουμε να τα αλλάξουμε το συντομότερο δυνατόν.
Από εκεί και πέρα, εάν υπάρχει κάποια λάμπα καμένη φροντίζουμε να επισκεφτούμε ένα συνεργείο για να μας την αντικαταστήσουν. Τόσο οι μπροστινοί προβολείς όσο και τα πίσω φώτα παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οδηγική ασφάλεια
Στην περίπτωση που έχουν γίνει πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα, κατά τη διάρκεια των διακοπών, τότε καλό είναι να πάμε στο συνεργείο για να γίνει ένας γρήγορος έλεγχος της κατάστασης του αυτοκινήτου. Θα πρέπει, επίσης, να γίνει έλεγχος στη στάθμη του λαδιού.
Αν κατά τη διάρκεια του φρένου εντοπίσουμε μαλακό πεντάλ ή μεγάλη διαδρομή, τότε αυτό μπορεί να οφείλεται σε απώλεια υγρού φρένων, από την ύπαρξη αέρα στις σωληνώσεις του συστήματος φρένων ή σε φθορά των φθαρτών μερών του συστήματος, με αποτέλεσμα να χρειάζεται άμεσα η αλλαγή τους.
Θα πρέπει, ακόμα, να ελέγξουμε τη στάθμη των υγρών στο ψυγείο του αυτοκινήτου, αλλά και του νερού στο δοχείο του παρμπρίζ. Σε περίπτωση που είναι κάτω από την επιθυμητή στάθμη θα πρέπει να συμπληρώσουμε με τα ανάλογα υγρά.
Με δεδομένο ότι κάθε 1.000-1.500 χιλιόμετρα θα πρέπει να ελέγχουμε τα ελαστικά μας, οφείλουμε να φροντίσουμε να έχουν την επιθυμητή πίεση σύμφωνα με τον κατασκευαστή και τα τέσσερα ελαστικά, ενώ εάν είναι φθαρμένα καλό είναι να προγραμματίσουμε να τα αλλάξουμε το συντομότερο δυνατόν.
Από εκεί και πέρα, εάν υπάρχει κάποια λάμπα καμένη φροντίζουμε να επισκεφτούμε ένα συνεργείο για να μας την αντικαταστήσουν. Τόσο οι μπροστινοί προβολείς όσο και τα πίσω φώτα παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οδηγική ασφάλεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε