Οι 3+1 απορίες που ίσως να έχεις κι εσύ για τα αεροπλάνα
Αδιαμφισβήτητα, τα αεροπλάνα αποτελούν μέσα μεταφοράς τα οποία άλλοι λατρεύουν και άλλοι δεν πολυσυμπαθούν για αρκετούς λόγους.
Το
σίγουρο είναι ότι υπάρχουν πράγματα τα οποία δεν γνωρίζουμε αν και
ακούμε συνεχώς και ντρεπόμαστε να ρωτήσουμε. Μερικές απορίες...
που μπορεί να δημιουργούνται πριν ή κατά τη διάρκεια της πτήσης και συχνά δημιουργούνται μύθοι γύρω από αυτές.
Το σίγουρο είναι ότι τα αεροπλάνα θεωρούνται τα πιο ασφαλή μέσα και μας βοηθούν να κάνουμε πραγματικότητα ταξίδια που μπορεί να μην είχαμε φανταστεί πριν από κάποιες δεκαετίες.
Ακολουθούν τέσσερις απορίες που έχουν όλοι για τα αεροπλάνα αλλά και οι απαντήσεις:
Γιατί πρέπει να έχουμε ανοιχτά τα σκίαστρα των παραθύρων κατά την προσγείωση και την απογείωση;
Αυτό συμβαίνει για λόγους ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα, τα σκίαστρα στα αεροπλάνα πρέπει να είναι ανοιχτά για να υπάρχει ορατότητα και να βλέπει το πλήρωμα τι γίνεται έξω από το αεροσκάφος σε περίπτωση που συμβεί κάποιο ατύχημα. Με αυτό τον τρόπο οι αεροσυνοδοί θα έχουν πλήρη εικόνα ώστε να κατευθύνουν κατάλληλα τους επιβάτες. Δεν υπάρχει άλλος λόγος που δίνεται αυτή η οδηγία.
Παρεμβαίνει στα ραντάρ ένα ανοιχτό τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της πτήσης;
Υπάρχει μια αντίληψη ότι το σήμα ενός κινητού τηλεφώνου μπορεί να παρέμβει σε σημαντικά ηλεκτρικά ή τηλεπικοινωνιακά συστήματα στο πιλοτήριο και να προκαλέσει ακόμη και συντριβή. Αυτό δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα με τα νέα κινητά τηλέφωνα και τα συστήματα των αεροσκαφών, όπως των πικοκυψελών. Παρ’ όλα αυτά στις περισσότερες πτήσεις, η απαγόρευση παραμένει. Επιπλέον ένα κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν έχει μπει σε λειτουργία πτήσης μπορεί να ενοχλήσει τους πιλότους και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας με έναν δυσάρεστο ήχο.
Κοιμούνται οι πιλότοι στο πιλοτήριο;
Πράγματι αυτό συμβαίνει υπό προϋποθέσεις και σε μεγάλες πτήσεις. Ορισμένες χώρες όπως η Αυστραλία και ο Καναδάς επιτρέπουν στους πιλότους να κοιμούνται στο πιλοτήριο. Ωστόσο, αυτή η επίσημη διαδικασία που επιτρέπει στους πιλότους να κοιμούνται στο πιλοτήριο ονομάζεται «ελεγχόμενη ανάπαυση στη θέση». Το CRIP έχει θεσπίσει πολιτικές και διαδικασίες που επιτρέπουν στους πιλότους να ξεκουράζονται.
Αποφεύγουν τα αεροπλάνα το τρίγωνο των Βερμούδων;
Πρόκειται για κάτι που έχει ακουστεί χιλιάδες φορές τις τελευταίες δεκαετίες. Ο θρύλος, μάλιστα, λέει ότι πάνω από 1.000 αεροπλάνα και πλοία εξαφανίστηκαν, ενώ διέσχιζαν ή περνούσαν πάνω από την περιοχή μεταξύ των Βερμούδων, Πουέρτο Ρίκο και Φλόριντα. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι ότι τα αεροπλάνα ταξιδεύουν σε όλο το εύρος της μυστηριώδους ζώνης εδώ και χρόνια και θα συνεχίσουν να το κάνουν, παρά τους μύθους. Η άλλη επιλογή, εξάλλου, είναι μια παράκαμψη 2.900 χιλιομέτρων
Το σίγουρο είναι ότι τα αεροπλάνα θεωρούνται τα πιο ασφαλή μέσα και μας βοηθούν να κάνουμε πραγματικότητα ταξίδια που μπορεί να μην είχαμε φανταστεί πριν από κάποιες δεκαετίες.
Ακολουθούν τέσσερις απορίες που έχουν όλοι για τα αεροπλάνα αλλά και οι απαντήσεις:
Γιατί πρέπει να έχουμε ανοιχτά τα σκίαστρα των παραθύρων κατά την προσγείωση και την απογείωση;
Αυτό συμβαίνει για λόγους ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα, τα σκίαστρα στα αεροπλάνα πρέπει να είναι ανοιχτά για να υπάρχει ορατότητα και να βλέπει το πλήρωμα τι γίνεται έξω από το αεροσκάφος σε περίπτωση που συμβεί κάποιο ατύχημα. Με αυτό τον τρόπο οι αεροσυνοδοί θα έχουν πλήρη εικόνα ώστε να κατευθύνουν κατάλληλα τους επιβάτες. Δεν υπάρχει άλλος λόγος που δίνεται αυτή η οδηγία.
Παρεμβαίνει στα ραντάρ ένα ανοιχτό τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της πτήσης;
Υπάρχει μια αντίληψη ότι το σήμα ενός κινητού τηλεφώνου μπορεί να παρέμβει σε σημαντικά ηλεκτρικά ή τηλεπικοινωνιακά συστήματα στο πιλοτήριο και να προκαλέσει ακόμη και συντριβή. Αυτό δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα με τα νέα κινητά τηλέφωνα και τα συστήματα των αεροσκαφών, όπως των πικοκυψελών. Παρ’ όλα αυτά στις περισσότερες πτήσεις, η απαγόρευση παραμένει. Επιπλέον ένα κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν έχει μπει σε λειτουργία πτήσης μπορεί να ενοχλήσει τους πιλότους και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας με έναν δυσάρεστο ήχο.
Κοιμούνται οι πιλότοι στο πιλοτήριο;
Πράγματι αυτό συμβαίνει υπό προϋποθέσεις και σε μεγάλες πτήσεις. Ορισμένες χώρες όπως η Αυστραλία και ο Καναδάς επιτρέπουν στους πιλότους να κοιμούνται στο πιλοτήριο. Ωστόσο, αυτή η επίσημη διαδικασία που επιτρέπει στους πιλότους να κοιμούνται στο πιλοτήριο ονομάζεται «ελεγχόμενη ανάπαυση στη θέση». Το CRIP έχει θεσπίσει πολιτικές και διαδικασίες που επιτρέπουν στους πιλότους να ξεκουράζονται.
Αποφεύγουν τα αεροπλάνα το τρίγωνο των Βερμούδων;
Πρόκειται για κάτι που έχει ακουστεί χιλιάδες φορές τις τελευταίες δεκαετίες. Ο θρύλος, μάλιστα, λέει ότι πάνω από 1.000 αεροπλάνα και πλοία εξαφανίστηκαν, ενώ διέσχιζαν ή περνούσαν πάνω από την περιοχή μεταξύ των Βερμούδων, Πουέρτο Ρίκο και Φλόριντα. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι ότι τα αεροπλάνα ταξιδεύουν σε όλο το εύρος της μυστηριώδους ζώνης εδώ και χρόνια και θα συνεχίσουν να το κάνουν, παρά τους μύθους. Η άλλη επιλογή, εξάλλου, είναι μια παράκαμψη 2.900 χιλιομέτρων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε