Ρεύμα: Δικαστική απόφαση – «σταθμός» για τη ρήτρα αναπροσαρμογής
Δικαστική απόφαση – “σταθμός” για τη ρήτρα αναπροσαρμογής σε λογαριασμό ρεύματος.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Open, δε θα κοπεί το ηλεκτρικό ρεύμα σε επιχείρηση που δεν πλήρωσε την ρήτρα αναπροσαρμογής στον πάροχο της. Για την υπόθεση αυτή μίλησε η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα στο Open. Πρόκειται για μια οικογενειακή ξενοδοχειακή μονάδα στην Αλεξανδρούπολη που ο ιδιώτης πάροχος ρεύματος της επέβαλε ρήτρα αναπροσαρμογής ύψους 8.800 ευρώ, σημείωσε και πρόσθεσε ότι η επιχείρηση δεν πλήρωσε την ρήτρα αναπροσαρμογής επειδή το συμβόλαιο της ήταν σταθερό και μετετράπη σε κυμαινόμενη τιμολόγηση.
Και συνέχισε λέγοντας ότι η επιχείρηση αυτή αμφισβήτησε την νομιμότητα αυτής της ρήτρας γιατί αιφνιδιαστικά ο πάροχος της της άλλαξε το συμβόλαιο, με αποτέλεσμα να πάει σε άλλο πάροχο. Όμως ο παλιός ο πάροχος όταν γίνεται η μετακίνηση έχει το δικαίωμα να δώσει εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να διακόψει το ρεύμα, σημείωσε χαρακτηριστικά.
Πώς επετεύχθη η προσωρινή διακοπή ρεύματος
“Έτσι λοιπόν δεν πληρώθηκε η υπέρογκη ρήτρα αναπροσαρμογής και αιφνιδιαστική γιατί οι επιχειρήσεις έχουν και έναν προϋπολογισμό στα έξοδα τους. Αυτός ο προϋπολογισμός εκτινάχθηκε στον αέρα με αποτέλεσμα η επιχείρηση να απευθυνθεί στο αρμόδιο δικαστήριο και να ζητήσει προσωρινή διαταγή ώστε να μην δοθεί εντολή για τη διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος από το γεγονός ότι δεν πλήρωσε μόνο την ρήτρα αναπροσαρμογής και ότι όλα τα υπόλοιπα από τον λογαριασμό πληρώθηκαν”, συμπλήρωσε.
“ Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το δικαστήριο να κρίνει ό,τι υφίσταται κίνδυνος για την επιχείρηση και έτσι δόθηκε προσωρινή διαταγή ότι δεν θα διακοπεί το ρεύμα εφόσον η ρήτρα αναπροσαρμογής βρίσκεται αυτή την στιγμή στα δικαστήρια και αμφισβητείται η νομιμότητα της” τόνισε και ανέφερε ότι “ εκδόθηκε αυτή η απόφαση που πραγματικά έδωσε τεράστια ανάσα στην επιχείρηση”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε