Οι 8 άγραφοι κανόνες της ευγένειας στο σούπερ μάρκετ
Η...
κοινή ευγένεια είναι δεδομένη, ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι. Ειδικά σε έναν μεγάλο χώρο, όπως το σούπερ μάρκετ, όπου συνωστίζεται πολύς κόσμος.
Τι ενοχλεί λοιπόν περισσότερο τους καταναλωτές όταν ψωνίζουν στο σούπερ μάρκετ;
1. Κυκλοφοριακή …συμφόρηση
Ειδικά, τις ώρες αιχμής όπου υπάρχει σημαντική κίνηση στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ, σκεφθείτε πως κινείσθε και που αφήνετε το καρότσι ή το καλάθι σας. Μην εμποδίζετε την κυκλοφορία, αφήνοντας στραβά ή στη μέση του διαδρόμου το καρότσι σας, μέχρι να διαβάσετε όλες τις ετικέτες στις σάλτσες.
2. Κατοικίδια ζώα
Μην φέρνετε το κατοικίδιο στο σούπερ μάρκετ, εκτός αν είναι σκύλος οδηγός. Και σε καμία περίπτωση, μην βάζετε το ζωάκι σας στο καρότσι ή το καλάθι, για λόγους καθαρά υγιεινής.
3. Συγκρατηθείτε και μην αρχίσετε να τρώτε από το μανάβικο ή από τη σακούλα με τα τσιπς
Το να πάρετε μία ρώγα σταφύλι, μπορεί να φαίνεται αθώο, αλλά δεν αποτελεί μέρος της διαδικασίας επιλογής στο μανάβικο του σούπερ μάρκετ. Το ίδιο ισχύει και για τη σακούλα με τα τσιπς ή τα μπισκότα. Είναι αγενές, ακατάστατο και σε ορισμένες περιπτώσεις, ανθυγιεινό.
4. Μην φοράτε πολύ έντονο άρωμα
Μία διακριτική όμορφη μυρωδιά είναι κάτι που ευχαριστεί τους πάντες. Αλλά αν είναι πολύ έντονη, μπορεί να είναι προβληματική.
5. Δεν επαναφέρουμε τα πράγματα εκεί που ανήκουν
Μερικές φορές, συνειδητοποιείτε ότι δεν χρειάζεται τελικά να πάρετε αυγά και γάλα ή ότι δεν υπάρχει χρόνος για να ψήσετε ολόκληρο κοτόπουλο. Αντί να επιστρέψετε το αντικείμενο στη σωστή θέση του, ενημερώστε τον υπάλληλο του ταμείου, ώστε το προσωπικό να μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, ειδικά τα ευπαθή, στη σωστή τοποθεσία.
6. Μιλώντας δυνατά στο τηλέφωνο
Μπορεί να τύχει ένα σημαντικό τηλεφώνημα την ώρα που είστε στο σούπερ μάρκετ. Δεν χρειάζεται όμως όλοι να ακούν τη συνομιλία σας.
7. Παραβιάζετε τον κανόνα του εξπρές ταμείου
Αν το ταμείο εξπρές είναι για 10 αντικείμενα, μην φέρνετε εσείς 20. Δείξτε σεβασμό σε όσους έχουν πραγματικά μέχρι 10 πράγματα και μην φέρνετε σε δύσκολη θέση το προσωπικό.
8. Μην αφήνετε τα παιδιά να νομίζουν ότι είναι σε παιδική χαρά
Μπορεί να μην έχετε που να αφήσετε τα παιδιά σας και αυτό είναι κατανοητό και σεβαστό. Μάθετε από νωρίς στα παιδιά, τους άγραφους κανόνες ευγένειας στο σούπερ μάρκετ ή σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα και όλες οι αγορές σας θα γίνονται ευχάριστα τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε