Σε άνοδο τα σούπερ μάρκετ της γειτονιάς – Ο λόγος που επενδύουν οι μεγάλες αλυσίδες
Οι καταναλωτές μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις
Στις γειτονιές και τις νησιωτικές περιοχές μεταφέρεται η μάχη των σούπερ μάρκετ, με...
τις μεγάλες αλυσίδες να επενδύουν στην ανάπτυξη μικρών καταστημάτων, κυρίως μέσω του συστήματος της δικαιόχρησης (franchise).
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» που επικαλείται πρόσφατα στοιχεία της εταιρίας ερευνών IRI, τα mini markets ή τα μικρά καταστήματα έως 400 τ.μ. εμφανίζουν τη μεγαλύτερη άνοδο (+6%) από όλους τους τύπους καταστημάτων και σχεδόν με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τις μεγάλες αίθουσες των 1.000-2.500 τ.μ. (+3,1%).
Κι αυτό γιατί τα καταστήματα της γειτονιάς έχουν το πλεονέκτημα ότι οι καταναλωτές μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους -τα περισσότερα λειτουργούν και τις Κυριακές μέχρι τις 11 το βράδυ- αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις, αλλά και τις «αυθόρμητες» αγορές, δεδομένου ότι δεν έχουν τόσο μεγάλη ποικιλία κωδικών και μεγάλες προσφορές όπως τα μεγάλα σούπερ μάρκετ.
«Οι καταναλωτές, ειδικά οι ηλικιωμένοι, τα προτιμούν λόγω της εγγύτητάς τους, της προσωπικής σχέσης που αναπτύσσουν με το προσωπικό, αλλά και της ευκολίας που τους παρέχουν, καθώς συχνά μπορούν να μεταφέρουν τα πράγματα στο σπίτι τους.
Από την άλλη, οι νεότεροι τα επιλέγουν γιατί αποφεύγουν τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο εξοικονομώντας χρήματα από τα καύσιμα, ενώ ειδικά αυτοί που δουλεύουν μέχρι αργά μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους ακόμα και το βράδυ», αναφέρει στην εφημερίδα υψηλόβαθμο στέλεχος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» που επικαλείται πρόσφατα στοιχεία της εταιρίας ερευνών IRI, τα mini markets ή τα μικρά καταστήματα έως 400 τ.μ. εμφανίζουν τη μεγαλύτερη άνοδο (+6%) από όλους τους τύπους καταστημάτων και σχεδόν με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τις μεγάλες αίθουσες των 1.000-2.500 τ.μ. (+3,1%).
Κι αυτό γιατί τα καταστήματα της γειτονιάς έχουν το πλεονέκτημα ότι οι καταναλωτές μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους -τα περισσότερα λειτουργούν και τις Κυριακές μέχρι τις 11 το βράδυ- αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις, αλλά και τις «αυθόρμητες» αγορές, δεδομένου ότι δεν έχουν τόσο μεγάλη ποικιλία κωδικών και μεγάλες προσφορές όπως τα μεγάλα σούπερ μάρκετ.
«Οι καταναλωτές, ειδικά οι ηλικιωμένοι, τα προτιμούν λόγω της εγγύτητάς τους, της προσωπικής σχέσης που αναπτύσσουν με το προσωπικό, αλλά και της ευκολίας που τους παρέχουν, καθώς συχνά μπορούν να μεταφέρουν τα πράγματα στο σπίτι τους.
Από την άλλη, οι νεότεροι τα επιλέγουν γιατί αποφεύγουν τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο εξοικονομώντας χρήματα από τα καύσιμα, ενώ ειδικά αυτοί που δουλεύουν μέχρι αργά μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους ακόμα και το βράδυ», αναφέρει στην εφημερίδα υψηλόβαθμο στέλεχος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε