Διαφήμιση προϊόντων - Ευέλικτοι και πρακτικοί τρόποι για να προωθήσετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας
Οι κλασικοί τρόποι διαφήμισης είναι αρκετά ευέλικτοι και σημαντικοί. Σήμερα, οι περισσότερες επιχειρήσεις ψάχνουν για διαφημιστικές μεθόδους, που βασίζονται κυρίως σε καινούριες τεχνολογίες που προσφέρει το διαδίκτυο. Οι συγκεκριμένες καμπάνιες μπορεί να είναι πιο εξατομικευμένες και να επιτρέπουν την αλληλεπίδραση με το κοινό.
Αυτό είναι βασικό πλεονέκτημα που δεν υπάρχει στον κλασικό τρόπο διαφήμισης. Ακόμα και η τηλεόραση ή το ραδιόφωνο δεν μπορούν να έχουν την αμεσότητα με τον καταναλωτή που έχουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Από την άλλη, η έντυπη διαφήμιση έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να συνδυάσει τον κλασικό τρόπο διαφήμισης με την τεχνολογία. Για παράδειγμα, σε μια διανομή φυλλαδίων https://letterbox.gr/ μπορεί να μπει κάποιο QR code που να προτρέπει τους καταναλωτές να μπουν με το κινητό τους σε κάποια σελίδα στο Internet, για να δουν περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν, ή να κατεβάσουν κάποιο κουπόνι προσφοράς. Αυτός ο συνδυασμός promotion https://letterbox.gr/services/promotion/ μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αυξήσουν την πελατεία τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικές, σε ένα ολοένα πιο απαιτητικό περιβάλλον.
Στην ηλεκτρονική διαφήμιση - Digital Marketing - υπάρχει η πλήρης καταγραφή των αποτελεσμάτων της απόδοσης. Αυτό διευκολύνει τις επιχειρήσεις να παρατηρούν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανταποκρίνονται στα διάφορα μέσα και να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές για την βελτίωση των καμπανιών. Μέσω αυτής της ανάλυσης, οι διαφημίσεις μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητά τους. Όλες οι γνωστές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βλέπουν διάφορα στατιστικά στοιχεία, που έχουν να κάνουν με τις προτιμήσεις των χρηστών και τον τρόπο που αυτοί αλληλεπιδρούν με ένα προϊόν. Με εργαλεία όπως το Google Analytics, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρακολουθούν την απόδοση των καμπανιών τους σε πραγματικό χρόνο, κάτι που είναι δύσκολο να επιτευχθεί με τις κλασικές μεθόδους.
Το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις να υλοποιήσουν διαφημιστικές καμπάνιες με μικρότερο προϋπολογισμό και σε στοχευμένο κοινό. Για παράδειγμα, ένα τοπικό κατάστημα ρούχων ή ένα βιβλιοπωλείο έχει βγάλει προσφορές για τους πελάτες του που μπορεί να βρίσκονται σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Όλες οι πλατφόρμες επιτρέπουν την επιλογή διαφόρων κριτηρίων προβολής, όπως είναι η ηλικία και η γεωγραφική τοποθεσία. Παράλληλα, θα μπορούσε να γίνει και διανομή φυλλαδίων σε τοπικό επίπεδο, μόνο που δεν θα ξέραμε την ανταπόκριση των χρηστών και δεν θα είχαμε αρκετά δεδομένα, αν η καμπάνια ήταν επιτυχής. Το μόνο κριτήριο επιτυχίας θα μπορούσε να είναι η αύξηση των πωλήσεων σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Ο συνδυασμός του κλασικού και του σύγχρονου τρόπου διαφήμισης προσφέρει μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που μπορεί να καλύψει ένα ευρύ, καταναλωτικό κοινό. Για παράδειγμα, μια διαφήμιση από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο μπορεί να παροτρύνει τους θεατές να αλληλεπιδράσουν με κάποια ιστοσελίδα ή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να αφήσουν κάποιο μήνυμα ή hashtag, προκειμένου να επωφεληθούν κάποιας προσφοράς. Επιπλέον, οι πληροφορίες που συλλέγονται μέσω του διαδικτυακού μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των διαφημιστικών καμπανιών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε